DARSHAN
Mennesker i dag har ofte et aktivt liv med uddannelse, arbejde, familie, venner og interesser. Andre har det modsatte, ensomhed, tristhed og depression. Hos mange er kalenderen så fuld, at der ingen åndehuller er. Dog sjældent har begge grupper et punkt, der hedder: stilhed, meditation, bøn, kirkegang o. lign. Den guddommelige indstrømning af energi har mange veje. Vi kan være eller ikke være bevidste om dette. Nogle mennesker er her på jorden for at bevidstgøre andre om denne kraft og samtidig have evnen til at overføre denne kraft til andre. Darshan foregår i en stille formidling af lys og velsignelse igennem Peters øjne, udstråling igennem aurafeltet og berøring. I denne proces ser han det indre liv, personens udviklingsniveau, og hvad der er brug for at formidle. Peters opgave er at stille sig til rådighed for sin solengel og væsener over den, samt for sine medmenneskers sjæle. Der ligger ingen forventning om, at folk udover darshan skal komme på skolen. Peter stiller sin forvandlende kraft til rådighed for alle mennesker, uanset hvilken vej den enkelte betræder, eller hvilken religion han måtte tilhøre.

DARSHAN - EN HELLIG HANDLING
Formålet for vor skole med dette tiltag er at hjælpe menneskeheden, vise den en vej at gå, at gøre den lykkelig, rolig, tilfreds, harmonisk og kærlig. Lykke og åndelig udvikling hører sammen. At være fuld af fred, kærlighed og lykke, er det vigtigste grundlag for at udvikle sig. At komme dertil kan være svære øvelser og tage tid for det enkelte menneske. Vi kan også sige, at mennesker fungerer på forskellige åndelige platforme. Nogen er ikke rigtig begyndt at åbne sig og har derfor brug for en nedbrydningsenergi for at kunne bygge op, og det er det sværeste. Det er ofte denne gruppe, der lever i fortvivlelse og håb om noget bedre. Andre kan umiddelbart modtage energien og få lykke og tilfredshed, da de bevidste eller ubevidste fungerer med tro og en vis grad af indre afklarethed. En tredje gruppe er bevidste og fungerer i dagligdagen med deres tro og viden om deres ”platform”. Denne gruppe kan for hver darshan mærke den indre forbundethed med mennesker og bedre kende deres åndelige identitet, deres ansvar og leve i tjeneste.

DARSHAN - VORE TANKER
Igennem egne oplevelser, undervisning i 23 år, med healing, meditationer, studier, selvudvikling, åndelige erfaringer og mange rejser til helligsteder. For ca. 15 år siden begyndte jeg på messer med at udføre energioverførsler til publikum efter foredrag, som den første i Danmark. Jeg er også den første, da jeg for ca. 8 år siden begyndte at afholde Darshan, hvor vi længe har haft den indre tilskyndelse til selv at udføre denne tjeneste for menneskeheden. Darshan betyder overførsel af hellig energi. Denne energi kan vi kalde kærlighedens kraft, forvandlende kraft, skaberkraft, lysets kraft, helbredende kraft, beskyttende kraft, helligåndskraft m.m. Menneskeheden bliver i dag forberedt til store forandringer. Den verdensomspændende konflikt i økonomien, religioner og politik er blevet meget synlig i verdenshusholdningen. Der arbejdes derfor målbevidst på en globalisering på alle fronter, og heri ligger et unikt nyt emne gemt. ”Rette medmenneskelige relationer”. Vi må alle deltage på de områder, vi mestrer, for at afhjælpe verdens nød.

DARSHAN ER GRATIS
Du kan opleve darshan på Healerskolen i Sønderjylland på følgende datoer:
Søndag d. 14. oktober
Søndag d. 25. august
Søndag d.   8. september
Søndag d. 15. september

Indgang senest kl. 18.30. Darshan begynder præcis kl. 19.00. Det varer ca. 1-2 timer. Kun plads ved tilmelding. Medbring rene sokker. Alle er hjertelig velkommen.

Du kan også følge darshan online på Healerskolens YouTube kanal.