Som i alle ved er Periscope ved at lukke ned. Det bliver en del af Twitter.
Vi har derfor valgt at flytte morgen meditationerne over på Twitter i stedet for. Peter L. Simonsen, Healerskolen i Sønderjylland har oprettet en profil på Twitter hvor de daglige live stream udsendelser kan følges. Du finder Peter under brugernavnet "@PLS_DK".

Her kan du hente en vejledning i hvordan du starter op på Twitter og følger Peter L. Simonsen.

Twitter og @PLS_DK

MEDITATIONER
Hver morgen kl 06.00 - 06.21 kan du deltage i morgenmeditation og åndelig energioverførsel fra Healerskolen i Sønderjylland, ved Peter L. Simonsen. Download APPen 'Twitter' på din mobil, opret en konto og følg "@PLS_DK".

Du kan også følge med på din pc ved at bruge linket her: Peter L. Simonsen (@PLS_DK) / Twitter

HVAD ER MEDITATION
Meditation er en ældgammel teknik, der i umindelige tider har været anvendt som en metode til at vende opmærksomheden fra den ydre verden ind i sindets dybder. Gåderne i det store univers findes i menneskets lille univers, og de kan kun besvares indefra dybderne i menneskets indre. Hvornår det første menneske satte sig ned for at meditere fortaber sig i fortidens tågedis, men det er en kendsgerning, at ideen på et tidspunkt blev undfanget – ideen om at svaret på livets store spørgsmål og indsigt i menneskets potentialer skulle søges i det indre univers og ikke i det ydre. Tilsyneladende har mennesket både kendt og praktiseret meditation i alle tidsperioder og i alle store civilisationer.

HVORFOR MEDITERE
Meditation er et esoterisk arbejde. Ingen fortæller bedre end Alice A. Bailey hvorfor vi skal meditere. Hun fortæller i bogen `A Treatise on Cosmic Fire, p. 998´: ”Det er meditationens primære funktion at gøre det lavere instrument så modtageligt og sensitivt over for vibrationerne, at sjælen − eller solenglen− kan bruge det og opnå bestemte resultater.”

BIBLIOTEK MED MORGENMEDITATION

Vi arbejder i øjeblikket også på at gøre alle morgen meditationer tilgængelige i vores nye bibliotek.
Prøv det HER: